Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2020 12:05 - Много са ми смешни хората, които държат някого да поучават!
Автор: anngry Категория: Лични дневници   
Прочетен: 768 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Беше ми отправен ултиматум, че ще бъда подложена на това, защото съм "мило дете" :D:D Кавичките са понеже цитирам поставящия ми ултиматума. И сега внимание:
"МИЛОТО ДЕТЕ", ТОЕСТ АЗ, Е НА 52, ПОЧТИ 53 ГОДИНИ!! :D:D
Нали не очаквате, че снимката от профила е моя? Поне е човек и то колежка, някои кскви ли не предмети со слагат, за да са по-лесно разпознаваеми от почитателите си. :D



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Човек е правилно да променя себе си. ...
07.02.2020 12:18
Човек е правилно да променя себе си. Не другите.
Промени ли себе си и света ще се промени.
:)))
цитирай
2. getmans1 - ХА-ХАА, аз си спомням предишният Ви ...
07.02.2020 12:20
ХА-ХАА, аз си спомням предишният Ви аватар ... бая слюноотделяне предизвикваше в нЕкои ... не написаното, а картинките запат ... хахаха ... будалите.
цитирай
3. anngry - Точно така!
08.02.2020 01:03
nedovolen написа:
Човек е правилно да променя себе си. Не другите.
Промени ли себе си и света ще се промени.
:)))

Човек трябва да се стреми да усъвършенства само себе си. Дори децата си трябва да насърчава и възпитава, но не и да държи да им налага своето.
Уви, някои дори и да са доста по-възрастни от нас, не са осъзнали това. Следователно не са в позиция да мислят, че те знаят повече за живота от нас, "младите". :D:D
цитирай
4. anngry - Ами някои не осъзнават защо се напускат аватари и създават нови!
08.02.2020 01:06
getmans1 написа:
ХА-ХАА, аз си спомням предишният Ви аватар ... бая слюноотделяне предизвикваше в нЕкои ... не написаното, а картинките запат ... хахаха ... будалите.

Уви, това става точно заради тези, които се опитват да изкарат, че не те са язвата на това блогово пространство, а тези, при които се събираме на раздумка.
А може просто да се замислят защо при тях от години се навъртат едни и същи 3-4 сподвижника, а при такива като Жоро-Стар когото се опитват да изкарат какъв ли не, постоянно се появяват нови и нови...... "негови клонинги". :D:D
:D:D:D:D:D
цитирай
5. krumbelosvet - Мило дете
01.03.2020 20:41
Майка ви и баща ви требе да са ви много смешни. С тех сме набори горе-долу.
Забравил съм каква НАИВНОСТ бяхте написали, но ме заболя както ако глупеят децата ми. Бил съм млад, а вие не сте били стара. НЕ МОЖЕ да сме равни. След четвърт век ще разберете.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anngry
Категория: Лични дневници
Прочетен: 66823
Постинги: 29
Коментари: 84
Гласове: 251
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930