Постинг
31.10.2018 20:17 -
МИЛИ ХОРА, ИНФОРМИРАЙТЕ СЕ ОБСТОЙНО ПРЕДИ ДА ПОВЯРВАТЕ НА НЕЩО. МОЛЯ ВИ!
Преди малко чета следното:
"В СССР дневната норма за употреба на сол е била 29 грама.
Днес тя е драстично намалена.
При недостигът й става навлизане на вода в еритроцитите и се развива анемия вследствие разрушаването им. Няма да имате паразитни и вирусни заболявания при достатъчно ниво на сол в организма ви.
Вашето СУЕ ще бъде нормално. Ако е повишено ще ви изпишат антибиотици, които убиват симбионтните бактерии.
Изследването на натриевият хлорид в кръвта е било отменено още по времето на Сталин.
Всеки лекар ще бъде в тупик, ако го попитате защо е повишено вашето СУЕ - заради възпалителен процес или заради недостига на сол в организма ви."
Мили хора в блога, много Ви моля, не се доверявайте на всяко прочетено нещо в Интернет!
Лекарите не искаме от Вас да ни се доверявате и ние де Ви лекуваме, а не врачки и шамани, защото иначе ще изгубим работата си, а защото иначе Вие ще изгубите здравето си, което е най-важното нещо в живота ни.
Нормалната доза готварска сол за около 80 килограмов човек на възраст м/у 10 и 60 години е от 3 до 5 грама и основно зависи от физическата му активност.
При продължителен прием на натриев хлорид над 12-14 грама, се получава това, че бъбреците не успяват да изхвърлят повишеното количество натрий с урината, той се свързва с водата и увеличава кръвния обем. Последното от своя страна води до повишаване на кръвното налягане и оттам до мозъчни инсулти, сърдечни инфаркти, аневризма, образуване на камъни в бъбреците, исхемична болест на сърцето, деменция… Списъкът е дълъг и затова мисля, че е достатъчно да се огранича до тук.
"В СССР дневната норма за употреба на сол е била 29 грама.
Днес тя е драстично намалена.
При недостигът й става навлизане на вода в еритроцитите и се развива анемия вследствие разрушаването им. Няма да имате паразитни и вирусни заболявания при достатъчно ниво на сол в организма ви.
Вашето СУЕ ще бъде нормално. Ако е повишено ще ви изпишат антибиотици, които убиват симбионтните бактерии.
Изследването на натриевият хлорид в кръвта е било отменено още по времето на Сталин.
Всеки лекар ще бъде в тупик, ако го попитате защо е повишено вашето СУЕ - заради възпалителен процес или заради недостига на сол в организма ви."
Мили хора в блога, много Ви моля, не се доверявайте на всяко прочетено нещо в Интернет!
Лекарите не искаме от Вас да ни се доверявате и ние де Ви лекуваме, а не врачки и шамани, защото иначе ще изгубим работата си, а защото иначе Вие ще изгубите здравето си, което е най-важното нещо в живота ни.
Нормалната доза готварска сол за около 80 килограмов човек на възраст м/у 10 и 60 години е от 3 до 5 грама и основно зависи от физическата му активност.
При продължителен прием на натриев хлорид над 12-14 грама, се получава това, че бъбреците не успяват да изхвърлят повишеното количество натрий с урината, той се свързва с водата и увеличава кръвния обем. Последното от своя страна води до повишаване на кръвното налягане и оттам до мозъчни инсулти, сърдечни инфаркти, аневризма, образуване на камъни в бъбреците, исхемична болест на сърцето, деменция… Списъкът е дълъг и затова мисля, че е достатъчно да се огранича до тук.
селската идиотка на блогбегето Радостина. Чете тия глупости в тъпи руски сайтове и ги публикува тук. Тази мръсница заслужава да и счупим главата!
цитирайИзползвай си мозъка иначе ще лежиш доста по затворите, чистнико.
цитирайпри Сталин, към края на управлението му не е била 29 грама. И че хората тогава са се разболявали от това мила докторке. Аз смятам, че днес хората са много болни и това се отчита от статистиката.
цитирай Свръхсупервисокото интелектуално ниво на г/жа Радостина Ви пречи да я разбирате. Можете ли ако се доближите до нещо много високо, да го огледате цялото. Трябва да се отдалечите от нещото и тогава можете да прецените величието му. Знам, че човекът е по умен от жената, но ето, че дори аз изпитвам трудности когато трябва да проследя хода на мислите й. Тя освен от сол разбира и от ракети на Путин, къде е невралгичната точка на САЩ, която ударена с ракета ще предизвика вулкан и от още сто работи! А Вие, вероятно само от една-две.
Когато следащият път проникнете отново в блога на г/жа Радостина, сторвайте това с осторожно внимание, защото тя е изключително сложна система. Г/жа Радостина често е тема при срещите ни на кафе с Венци, друг свръхсуперхиперблогър, може би единственият с възможности да я разбере и оцени...
В случая има и още едни момент, който Ви като лекар пренебрегвате - жената е в осмия си ден, с естрогенен удар. Красиво ли е от Ваша страна да критикувате една хормонална бомба? Трябваше да изчакате да влезе отново в хормонално равновесие госпожата и тогава да коментирате постинга й. Другарят Сталин, бащата на народите е казал по колко сол на ден да изяждат хората, Вие определяте друга норма. Да не сте по-голяма от него? Има една граница, която не е добре да приближавате, а Вия я прекрачвате. И то в Деня на будителите, когато г/жа Радостина пише постинг с такъв характер, тази година на тема сол....
цитирайКогато следащият път проникнете отново в блога на г/жа Радостина, сторвайте това с осторожно внимание, защото тя е изключително сложна система. Г/жа Радостина често е тема при срещите ни на кафе с Венци, друг свръхсуперхиперблогър, може би единственият с възможности да я разбере и оцени...
В случая има и още едни момент, който Ви като лекар пренебрегвате - жената е в осмия си ден, с естрогенен удар. Красиво ли е от Ваша страна да критикувате една хормонална бомба? Трябваше да изчакате да влезе отново в хормонално равновесие госпожата и тогава да коментирате постинга й. Другарят Сталин, бащата на народите е казал по колко сол на ден да изяждат хората, Вие определяте друга норма. Да не сте по-голяма от него? Има една граница, която не е добре да приближавате, а Вия я прекрачвате. И то в Деня на будителите, когато г/жа Радостина пише постинг с такъв характер, тази година на тема сол....
противоалергичните ви лекарства се отказах да ги пия. Тук даже не говорим за кортикостероидите. А какво да кажем за антихипертензивните лекарства като Валтензин и канцерогенният им ефект?
А вие ми опявате за солта. Има хора, които по принцип си ядат много сол и не се разболяват от това.Особено физическите работници или летният сезон, когато губим микроелементи с потта.
цитирайА вие ми опявате за солта. Има хора, които по принцип си ядат много сол и не се разболяват от това.Особено физическите работници или летният сезон, когато губим микроелементи с потта.
anngry написа:
МИЛИ ХОРА, ИНФОРМИРАЙТЕ СЕ ОБСТОЙНО ПРЕДИ ДА ПОВЯРВАТЕ НА НЕЩО. МОЛЯ ВИ!
МИЛИ ХОРА, ИНФОРМИРАЙТЕ СЕ ОБСТОЙНО ПРЕДИ ДА ПОВЯРВАТЕ НА НЕЩО. МОЛЯ ВИ!
- Когато хора със СРЕДНА МЕДИЦИНСКА КВАЛИФИКАЦИЯ(а инак със знания на болнична САНИТАРКА(!? :))) - предявяват претенции, да "раздават(нетърсени) съвети" - на хора с висше + плюс специализация, образование ... тогава става - както в подобен дух го е казал народа?
- Щом бозаджията започне да дава акъл на кифладжията - пази се ... и не вкусвай от бозата :))) !
Ти не си капацитет. Мълчи си, това не е генетика. Да не пиеш още Валтензин? Докторката сама ще си отговори.
цитирай
8.
radostinalassa -
От постинга излиза, че причината за хипертонията е повишения прием на сол.
01.11.2018 18:24
01.11.2018 18:24
А аз знам, че попадайки в стомаха солта благоприятства образуването на солна киселина и пепсини, които са нужни за храносмилането в количество 1/2 - 1 литър дневно. Останалите 5 -6 литра стомашен сок отиват в кръвта, регулират РН, разграждат умрелите ни клетки / при това се освобождават достатъчно белтъци, мазнини и др., и не е необходимо да ядем толкова много месо /, дезинфектират кръвта / бактерии, гъбички / . Нещо против, докторке?
цитирайНе мислите ли и вие така? Според натуропатията излиза, че пиенето на антихипертензивни лекарства е ненужно ежедневно, и не е без странични ефекти.
цитирайно съм гледала как лекува екстрасенс с дар от Бога и то не един, там, където лекарят е безсилен. Има земно и Божие лечение и никой не може да ме убеди в обратното. Лекарят може да се развива и лекува дотам, докъдето Бог позволява на интелекта му.
Друг е въпросът, че има и шарлатани. Само това искам да добавя.
Никой лекар не може да си обясни чудесата на Бога с " нелечимо" възстановени пациенти.
цитирайДруг е въпросът, че има и шарлатани. Само това искам да добавя.
Никой лекар не може да си обясни чудесата на Бога с " нелечимо" възстановени пациенти.
11.
predatorkapredatorka -
9. radostinalassa - Причината за хипертонията просто е друга
01.11.2018 19:33
01.11.2018 19:33
аз бих се съгласила с многоо от твоите съвети по Натуропатия/имам поглед..
ноо, виж за Геополитиката ...никога..
право куме в очите..нищо лично..
..тук има мн. по-луди от теб..на свобода, даже и на Първа
цитирайноо, виж за Геополитиката ...никога..
право куме в очите..нищо лично..
..тук има мн. по-луди от теб..на свобода, даже и на Първа
На времето проф. Ч. Драгойчев ни запозна с "експеримент" провеждан в Полша с 30-годишно наблюдение на хора с хипертония разделени на 3 групи - първите, лекуващи се системно, вторите от време на време и третите въобще не лекуващи се. %-тът на усложнения като инсулт и инфаркт и при трите групи за 30 години е бил един и същ. Абсолютно безсолната диета отдавна е отречена, тъй като съществува едно единствено аборигенско племе на някаккъв остров, което не познава солта и наистина не боледува от ССзаболявания. Съвременият човек не може да живее без сол. Количеството й е индивидуално и е свързано с т.н. резервен обем (обемът който може да се излъчи само след фуроземид в голеви дози, НО прекратява и диурезата въобще (или е вреден за бъбреците) Това го казвам с цел да си регулирате вярата в "лечителите". Няма да продължавам разясненията, за да не остана без хляб (ха-ха:))))
цитирайБлагодаря на всички за коментарите Ви. Извинявам се, че нямам възможност да Ви отговоря на всички, а само искам да кажа две думи на съблогърката radostinalassa.
Мила г-жо или г-це, погледнете под предходния ми постинг, когато никак не се получи нормална дискусия с Вас по отношение на друго крайно глупаво нещо, което бяхте написала тогава. Как да се получи и сега, при положение, че аз би следвало да говоря за изотоничност при вътрешната течна среда по отношение на осмотичното налягане, а Вие ще отклонявате дискусията в куп други посоки?
Просто Ви призовавам към здрав разум, защото както казах, зравето е най-важното нещо. Не бих спорила за това какво било по времето на Сталин. Само дори чисто логически Ви приканвам да се замислите колко от ядливите плодове да речем, са солени. Това би следвало да Ви размисли, не мислите ли?
Още веднъж, благодаря на всички Ви. :D
цитирайМила г-жо или г-це, погледнете под предходния ми постинг, когато никак не се получи нормална дискусия с Вас по отношение на друго крайно глупаво нещо, което бяхте написала тогава. Как да се получи и сега, при положение, че аз би следвало да говоря за изотоничност при вътрешната течна среда по отношение на осмотичното налягане, а Вие ще отклонявате дискусията в куп други посоки?
Просто Ви призовавам към здрав разум, защото както казах, зравето е най-важното нещо. Не бих спорила за това какво било по времето на Сталин. Само дори чисто логически Ви приканвам да се замислите колко от ядливите плодове да речем, са солени. Това би следвало да Ви размисли, не мислите ли?
Още веднъж, благодаря на всички Ви. :D
В кръвта съдържанието на натриевият хлорид е 0.9%, както е във физиологичният разтвор. Всеки знае, че в миналото солта е била по - ценна от златото. И вероятно животът се е зародил до солената вода. Но освен от сол ние се нуждаем и от семена и плодове, както пише в Библията.
Моля, споделете коя е причината/те / за хипертонията според вас?
цитирайМоля, споделете коя е причината/те / за хипертонията според вас?
съм съгласен, че прекомерната употреба на сол е вредна за здравето. А имате ли мнение за сребърната вода?
цитирайда ме заплашиш, аз действително ще те намеря и ще ти разпоря пършивия гъз, смръдло смахната.
Да ти таковам онаковата, ама изотзад, че много станахте идиотите на тоя свят.
цитирайДа ти таковам онаковата, ама изотзад, че много станахте идиотите на тоя свят.
Не се натискай тогава, а си стой мълчалив. Гнусник.
цитирайЩе ти хвръкне перуката, психопате.
цитирайЗащо мислиш, че съм луда? Аз не те обиждам. Който стои на първа с много постинги му дърпат шалтера, за да не закрива техните хора.
Докторката си пази хляба, но нашето здраве е по - ценно от хляба й.
цитирайДокторката си пази хляба, но нашето здраве е по - ценно от хляба й.
Т.е. 9 гр. сол на 100 мл. Ако имаме 4 литра кръв това са 360 гр сол. У нас няма депо на сол и трябва да я приемаме отвън. А депо на глюкоза имаме. Напр. гликогенът, или се разграждат мазнините, а накрая белтъците.
цитирай радостина, споко и мен ме наричат ..луда/не беше лично..
не търси конфронтация при всеки комент, и при всеки Блогер..
така разводняваш важната Тема за алтернативната и холистична медицина..
с която аз съм съгласна в общ план...
според Холистичната Медицина/ и ГНМ/Новата германска медицина..
причините за повечето болести се акумулират/в кръвния ток,
и ,на основа нарушен психо-емоционален комфорт и равновесие
подавам инфото...
www.germannewmedicine/.../Five%20Biological%20Laws%20-%20Bulgarian.pdf
Терапевтичните мерки в ГНМ обхващат и трите нива:
Ø Психологично ниво (практична психологична терапия, базирана на здравия разум).
Ø Мозъчно ниво (наблюдение и лечение на мозъчните усложнения).
Ø Органно ниво (лечение на усложненията при органите).
цитирайне търси конфронтация при всеки комент, и при всеки Блогер..
така разводняваш важната Тема за алтернативната и холистична медицина..
с която аз съм съгласна в общ план...
според Холистичната Медицина/ и ГНМ/Новата германска медицина..
причините за повечето болести се акумулират/в кръвния ток,
и ,на основа нарушен психо-емоционален комфорт и равновесие
подавам инфото...
www.germannewmedicine/.../Five%20Biological%20Laws%20-%20Bulgarian.pdf
Терапевтичните мерки в ГНМ обхващат и трите нива:
Ø Психологично ниво (практична психологична терапия, базирана на здравия разум).
Ø Мозъчно ниво (наблюдение и лечение на мозъчните усложнения).
Ø Органно ниво (лечение на усложненията при органите).
Бъркате соли със сол. Също натрий с натриев хлорид. Въобще, тотално бъркате.
Четенето е полезно тогава, когато е с разбиране. :D
Ако бях ехиден човек както наблюдавам са много от хората тук, бих Ви казала да приемате по въпросните 29 гр. сол ежедневно и след по-малко от половин година да си поговорим пак. Но понеже съм нормален човек, Ви казвам да се доверявате на тези, на които човешкото здраве ни е работата и я работим по 40-50 часа седмично при опит със стотици пациенти и съответна обратна връзка, а не ни е забавление или хоби и не четем често шарлатани.
Поздрави на колегата olivie, писал одеве докато и аз. :D
Тук не обсъждат медици и затова благодаря за достъпността на изказа. :D
цитирайЧетенето е полезно тогава, когато е с разбиране. :D
Ако бях ехиден човек както наблюдавам са много от хората тук, бих Ви казала да приемате по въпросните 29 гр. сол ежедневно и след по-малко от половин година да си поговорим пак. Но понеже съм нормален човек, Ви казвам да се доверявате на тези, на които човешкото здраве ни е работата и я работим по 40-50 часа седмично при опит със стотици пациенти и съответна обратна връзка, а не ни е забавление или хоби и не четем често шарлатани.
Поздрави на колегата olivie, писал одеве докато и аз. :D
Тук не обсъждат медици и затова благодаря за достъпността на изказа. :D
Радостина, внимавай какво пишеш 9 на 100 си е 9%, а не 0.9%. Изпий си лекарставата или отварите както искаш и си лягай вече.
цитирайЧовешкият организъм има много скрити потенциали, които могат да бъдат отключени при определени условия и затова по принцип съм съгласна и с двете Ви.
Въпросът е, че за добро или зло, човек е поел по път, страничен от духовното развитие и себеопознаване. Което не просто налага традиционната медицина, а я превръща в решаващ фактор за здравето на хората. Отново за добро или зло. :D
Не е ли удобно и лесно да може да си каже човек: "Този некадърен лекар....." :D:D
цитирайВъпросът е, че за добро или зло, човек е поел по път, страничен от духовното развитие и себеопознаване. Което не просто налага традиционната медицина, а я превръща в решаващ фактор за здравето на хората. Отново за добро или зло. :D
Не е ли удобно и лесно да може да си каже човек: "Този некадърен лекар....." :D:D
olivie написа:
Радостина, внимавай какво пишеш 9 на 100 си е 9%, а не 0.9%. Изпий си лекарставата или отварите както искаш и си лягай вече.
Но премълчах, защото, ако погледнете под предходния постинг, със съблогърката не може да се излезе на глава. :D
26.
radostinalassa -
Ако бях ехиден човек както наблюдавам са много от хората тук, бих Ви казала да приемате по въпросните 29 гр. сол ежедневно и след по-малко от половин година да
01.11.2018 20:50
01.11.2018 20:50
От 4 - 5 пгодини ям повече сол, отколкото преди. Но едва ли някой ще вземе да мери колко сол изяжда. Въпросът е принципен, просто да се яде повече сол, особено през лятото.
Разликата между Оливие, с когото сме спорили около 1 година, вас и мене е , че вие нямате нови нутрициологични знания и натуропатични такива. Ако лечението ви води до излекуване на болните ще ви разбера. Но това не е така.
цитирайРазликата между Оливие, с когото сме спорили около 1 година, вас и мене е , че вие нямате нови нутрициологични знания и натуропатични такива. Ако лечението ви води до излекуване на болните ще ви разбера. Но това не е така.
Типично за Оливие . Но това не е принципно важно. Факт е , че нямаме депо на натриев хлорид. Аз не бъркам никога солите, не се съмнявай. Доколкото клетката е натриева батерия, солта е необходима. Тя задържа водата в организма ни. Не могат да спорят стари с нови знания. Попълнете си знанията .
цитирайкакво представлява пимфата от химична гледна точка, какъв е съставът и без отпадните белтъци , които носи?
цитирайradostinalassa написа:
Защото аз мога да говоря.
...
Аз нямам склероза, защото по призива на акад. Болотов от години ям сол. Въпреки, че не соля бананите. Вижда ми се особено.
Бягам по 40 км.
Днес пак ходих боса , дано не съм учудила някой .
Защото аз мога да говоря.
...
Аз нямам склероза, защото по призива на акад. Болотов от години ям сол. Въпреки, че не соля бананите. Вижда ми се особено.
Бягам по 40 км.
Днес пак ходих боса , дано не съм учудила някой .
- Това го пише нутрициологистката-диетоложка Радостина - Тинка ... Тинче ма! ДОДЕЯ НИ С ГЛУПОСТИТЕ(си) КОИТО ПИШЕШ ТАКА АфТОТИРИТЕТНО :))) !
30.
olivie -
цял живот съм ял мноого сол, но моите литри плазмен обем са по 1000, а не по 100мл.
02.11.2018 10:52
02.11.2018 10:52
Каква е разликата между натуропата и психопата. Трябва да уточним предварително, че наставката пат не идва от патка, както много от обикновените хора със стари знания ще си помислят, а е зашифрована патия в смисъл отклонение от нормата. Но, това все още не е лудост, при условие, че индивидът показващ отклонение е критичен към поведението си. Ако не е и твърди, че именно той е върха на сладоледа, то въпросът вече е много сериозен и го дели само една стъпка от това да се обяви за Наполеон, или Цезар. Но това е само по принцип – всяка прилика с действуващи блогерни особи е случайна, а който са припознае (гузен не гонен бяга) и не си вземе бележка няма защо да се оплаква, че не го смятат за ПАТ, а за ЛУД.
цитирайolivie написа:
Каква е разликата между натуропата и психопата. Трябва да уточним предварително, че наставката пат не идва от патка, както много от обикновените хора със стари знания ще си помислят, а е зашифрована патия в смисъл отклонение от нормата. Но, това все още не е лудост, при условие, че индивидът показващ отклонение е критичен към поведението си. Ако не е и твърди, че именно той е върха на сладоледа, то въпросът вече е много сериозен и го дели само една стъпка от това да се обяви за Наполеон, или Цезар. Но това е само по принцип – всяка прилика с действуващи блогерни особи е случайна, а който са припознае (гузен не гонен бяга) и не си вземе бележка няма защо да се оплаква, че не го смятат за ПАТ, а за ЛУД.
- Най-общо казано ПАТ е съкращение от ПАТОС(гр.)=чувство, страдание. С едно СИМ отпред на ПАТОС ... се получава СЪ-СТРАДАНИЕ/-чувствие :))) ! ... но имаме ПАТО-ГЕНЕЗА, а и други думи начеващи с ПАТО ... и завършващи на ЛОГИЯ ? Така че, дайте да отдадем случващото се ... на паТко-патия(-та:))) ?
Отговори ми на въп росите. Тук не е раздел поезия и белетристика. Не може натуропатите да са психопати, а ти да лекуваш една хипертония или диабет до края на живота на даден човек. Май май е обратното.
цитирай
33.
radostinalassa -
Излиза, че въпросът за постоянното лечение опира до комерсиалността
02.11.2018 14:32
02.11.2018 14:32
Ако знаеш причината за хипертонията, то твоето лечение става смешно. Или за диабета, или хиперхолестеринемията. Така е поете. Ти си не пат, а мат.
цитирай
34.
radostinalassa -
- Това го пише нутрициологистката-диетоложка Радостина - Тинка ... Тинче ма! ДОДЕЯ НИ С ГЛУПОСТИТЕ(си) КОИТО ПИШЕШ ТАКА АфТОТИРИТЕТНО :))) !
02.11.2018 14:34
02.11.2018 14:34
Защо ме четеш, умнико. Пиши си сам постинги и си ги чети. Как е новото ти изследване? Здрав ли си?
Ако не ме четяха по 3000 човека дневно нямаше да пиша. И с тебе отдавна сме спрели споровете. Защо ги възобновяваш? Аз не пия лекарства, защото имат странични ефекти. Даже и изкуствените витамини. Това ли искаш за хората, странични ефекти? Ти си садист.
цитирайАко не ме четяха по 3000 човека дневно нямаше да пиша. И с тебе отдавна сме спрели споровете. Защо ги възобновяваш? Аз не пия лекарства, защото имат странични ефекти. Даже и изкуствените витамини. Това ли искаш за хората, странични ефекти? Ти си садист.
да ми откажат бъбреците. Това е нелепо. Нямам и отоци.
Вижте страничните действия на Клемастина, който е противоалергично средство.
Вие бихте ли го пили?
Со стороны нервной системы и органов чувств: седативный эффект, слабость, ощущение усталости, заторможенность, головная боль, головокружение, сонливость, нарушение координации движений, редко — стимулирующее действие (обычно у детей): беспокойство, повышенная раздражительность, возбуждение, нервозность, бессонница, истерия, эйфория, тремор, судороги; парестезия, неврит, затуманивание зрения, диплопия, острый лабиринтит, шум в ушах.
Со стороны органов ЖКТ: тошнота, сухость во рту, желудочный дискомфорт, редко — боль в эпигастрии, запор, в отдельных случаях — анорексия, рвота, диарея.
Со стороны респираторной системы: сгущение бронхиального секрета и затруднение отхождения мокроты, ощущение давления в грудной клетке, нарушение дыхания, заложенность носа.
Со стороны сердечно-сосудистой системы: гипотензия (чаще у пожилых людей), сердцебиение, тахикардия, экстрасистолия; гемолитическая анемия, тромбоцитопения, агранулоцитоз.
Со стороны мочеполовой системы: очень редко — затруднение отделения мочи, задержка мочи, учащение мочеиспускания, изменение менструальной функции.
Аллергические реакции: очень редко — крапивница, кожная сыпь, при в/в введении — одышка, бронхоспазм, анафилактический шок.
Прочие: фотосенсибилизация.
Актуализация информации
Дополнительные сведения о побочных эффектах вещества Клемастин
Наиболее частым побочным эффектом, связанным с приемом клемастина, является преходящая сонливость. В ряде случаев требуется отмена препарата.
Могут наблюдаться повышенная потливость, озноб.
[Обновлено 05.12.2012]
Взаимодействие
Потенцирует действие нейролептиков, алкоголя, седативных, снотворных, наркозных и других препаратов, угнетающих ЦНС, эффект холиноблокаторов. Несовместим с ингибиторами МАО (удлиняют и усиливают холинолитическое действие).
Аз не бих го пила. Оливие смята хората за по - глупави, откол
цитирайВижте страничните действия на Клемастина, който е противоалергично средство.
Вие бихте ли го пили?
Со стороны нервной системы и органов чувств: седативный эффект, слабость, ощущение усталости, заторможенность, головная боль, головокружение, сонливость, нарушение координации движений, редко — стимулирующее действие (обычно у детей): беспокойство, повышенная раздражительность, возбуждение, нервозность, бессонница, истерия, эйфория, тремор, судороги; парестезия, неврит, затуманивание зрения, диплопия, острый лабиринтит, шум в ушах.
Со стороны органов ЖКТ: тошнота, сухость во рту, желудочный дискомфорт, редко — боль в эпигастрии, запор, в отдельных случаях — анорексия, рвота, диарея.
Со стороны респираторной системы: сгущение бронхиального секрета и затруднение отхождения мокроты, ощущение давления в грудной клетке, нарушение дыхания, заложенность носа.
Со стороны сердечно-сосудистой системы: гипотензия (чаще у пожилых людей), сердцебиение, тахикардия, экстрасистолия; гемолитическая анемия, тромбоцитопения, агранулоцитоз.
Со стороны мочеполовой системы: очень редко — затруднение отделения мочи, задержка мочи, учащение мочеиспускания, изменение менструальной функции.
Аллергические реакции: очень редко — крапивница, кожная сыпь, при в/в введении — одышка, бронхоспазм, анафилактический шок.
Прочие: фотосенсибилизация.
Актуализация информации
Дополнительные сведения о побочных эффектах вещества Клемастин
Наиболее частым побочным эффектом, связанным с приемом клемастина, является преходящая сонливость. В ряде случаев требуется отмена препарата.
Могут наблюдаться повышенная потливость, озноб.
[Обновлено 05.12.2012]
Взаимодействие
Потенцирует действие нейролептиков, алкоголя, седативных, снотворных, наркозных и других препаратов, угнетающих ЦНС, эффект холиноблокаторов. Несовместим с ингибиторами МАО (удлиняют и усиливают холинолитическое действие).
Аз не бих го пила. Оливие смята хората за по - глупави, откол
Възможни нежелани реакции:
Чести - ниско кръвно налягане
Нечести - инфекции на пикочните пътища, инфекции на горните дихателни пътища, намален брой на червените кръвни клетки, повишени нива на калий в кръвта, затруднено заспиване, чувство за тъга, припадък, чувство за виене на свят, забавен сърдечен пулс, ниско кръвно налягане при пациенти, лекувани за високо кръвно налягане, замайване при изправяне, задух, коремна болка, диария, стомашен дискомфорт, газове, повръщане, сърбеж, повишено потоотделяне, лекарствен обрив, болка в гърба, мускулни спазми, мускулна болка, бъбречно увреждане, болка в гръдния кош, чувство за слабост и повишено ниво на креатинин в кръвта.
Редки - сепсис, алергични реакции, понижени нива на кръвната захар, тревожност, зрителни смущения, укорен сърдечен пулс, сухота в устата, разстроен стомах, нарушения на чернодробната функция, бързо подуване на кожата и лигавицата, екзема, зачервяване на кожата, копривна треска, тежък лекарствен обрив, болка в ставите, болка в крайник, болка в сухожилията, грипоподобно заболяване, понижен хемоглобин, повишено ниво на пикочна киселина, повишени чернодробни ензими или креатин фосфокиназа в кръвта.
цитирайЧести - ниско кръвно налягане
Нечести - инфекции на пикочните пътища, инфекции на горните дихателни пътища, намален брой на червените кръвни клетки, повишени нива на калий в кръвта, затруднено заспиване, чувство за тъга, припадък, чувство за виене на свят, забавен сърдечен пулс, ниско кръвно налягане при пациенти, лекувани за високо кръвно налягане, замайване при изправяне, задух, коремна болка, диария, стомашен дискомфорт, газове, повръщане, сърбеж, повишено потоотделяне, лекарствен обрив, болка в гърба, мускулни спазми, мускулна болка, бъбречно увреждане, болка в гръдния кош, чувство за слабост и повишено ниво на креатинин в кръвта.
Редки - сепсис, алергични реакции, понижени нива на кръвната захар, тревожност, зрителни смущения, укорен сърдечен пулс, сухота в устата, разстроен стомах, нарушения на чернодробната функция, бързо подуване на кожата и лигавицата, екзема, зачервяване на кожата, копривна треска, тежък лекарствен обрив, болка в ставите, болка в крайник, болка в сухожилията, грипоподобно заболяване, понижен хемоглобин, повишено ниво на пикочна киселина, повишени чернодробни ензими или креатин фосфокиназа в кръвта.
Но трябва с нещо да се лекуваме. Природата ни е приготвила лечебни растения, които са идеално пригодени за рнашия организъм, и нямат такива странични ефекти. И забележете, че те са изпитани наживо върху хората, които са се лекували с тях през хилядолетията. Мисля, че патоци са Оливие и Гетчо, които пият разни отрови и даже ефектът им личи по агресията и нелепите писаници.
Не разбрах какви са причините за хипертонията, освен обидите към мене. Манталитет.
цитирайНе разбрах какви са причините за хипертонията, освен обидите към мене. Манталитет.
и паток № 2 да дадат обяснения, защо трябва да пия отрови?
Аз не съм мазохистка , не обичам усложненията. запазвам ги за вас. Не мълчете като.....
цитирайАз не съм мазохистка , не обичам усложненията. запазвам ги за вас. Не мълчете като.....
с билки и други лечебни растения няма да си излекуваш трипера.
Иди на доктор да ти бие няколко инжекции и вече ще пикаеш, без да пищиш.
цитирайИди на доктор да ти бие няколко инжекции и вече ще пикаеш, без да пищиш.
Краката ти и без това са черни по рождение, а и гънки нямаш , сори.
цитирайна спам. Но трихомонадата , която те гони те е стигнала.Гъбата ликогала ще ти види сметката, дано се нахрани добре със секретите ти, къдравокосчо.
цитирайизведнъж изплава третият паток. Станаха цяло стадо крякащи птици.
цитирай